Як ми можемо допомогти?

ПОШИРЕНІ ЗАПИТАННЯ

Наша мета – створювати виняткову продукцію, яка перевершує очікування вибагливих та відданих велосипедистів. Переважна більшість наших клієнтів задоволені роботою нашої продукції, але проблеми можуть виникати – і ми прагнемо вирішувати будь-які проблеми з якістю продукції швидко, чесно і до задоволення клієнта.

Наша гарантійна політика / гарантія на продукцію проста: Якщо протягом 2 років з моменту покупки в нашій продукції буде виявлено виробничий брак, ми безкоштовно відремонтуємо або замінимо товар.

Зверніть увагу, що ASSOS вибірково розповсюджує свою продукцію через сертифікованих роздрібних продавців, які є експертами в технічному одязі для велосипедистів, і ваші товари будуть вважатися гарантійними тільки в тому випадку, якщо вони були придбані у авторизованого дилера ASSOS.

Ви повинні подати претензію за гарантією ASSOS безпосередньо до продавця, у якого ви придбали товар. Іншими словами, магазин або інтернет-магазин, який продав вам продукт, зможе розглянути вашу претензію. Якщо ви придбали товар на ASSOS.COM.UA або з якихось причин не можете зв’язатися з продавцем, де ви придбали товар, будь ласка, скористайтеся контактною формою, яка знаходиться тут, щоб зв’язатися з нами.

ВАЖЛИВО: Для найшвидшого обслуговування, у випадаючому меню вибору теми у контактній формі, будь ласка, виберіть опцію ГАРАНТІЯ і заповніть всю необхідну інформацію.

Так! Якщо на ваш продукт більше не поширюється 2-річна гарантія або він був пошкоджений в результаті аварії чи іншого нещасного випадку, ми все одно можемо вам допомогти. Ми можемо відремонтувати більшість проблем всього за 20 євро, що включає зворотну доставку. За більш складний ремонт або значні пошкодження, можливо, доведеться заплатити більше. Щоб почати ремонт, скористайтеся контактною формою, щоб зв’язатися з нами, щоб ми могли оцінити ваш конкретний випадок. ASSOS залишає за собою право вимагати підтвердження покупки (наприклад, квитанцію або інвойс).

Протягом перших 30 днів після придбання продукту ASSOS ми безкоштовно відремонтуємо або замінимо його, якщо він був пошкоджений під час аварії. Просто виберіть CRASH POLICY у випадаючому меню форми CONTACT US і надайте необхідну інформацію. Після цього ми зв’яжемося з вами щодо безкоштовної заміни товару.

Після закінчення 30-денного терміну ми пропонуємо доступну послугу ремонту. У багатьох випадках пошкоджені в результаті аварії продукти ASSOS можна відремонтувати, хоча ми будемо стягувати за цю послугу обґрунтовану плату. Щоб зв’язатися з нами щодо ремонту, скористайтеся формою КОНТАКТУВАТИ З НАМИ.

Перший крок – заповнити контактну форму, вказавши наступну інформацію:

  • Ім’я
  • Прізвище
  • Країна проживання
  • Адреса електронної пошти
  • Номер телефону
  • Дата і місце покупки
  • Повна адреса
  • Тип придбаного товару (наприклад, шорти, рукавички, куртка тощо)
  • Фото пошкодженої частини виробу
  • Детальний опис проблеми

 

ВАЖЛИВО: Не відправляйте пошкоджений виріб ASSOS до того, як зв’яжетеся з нашим відділом обслуговування клієнтів! Це дозволить уникнути відправки товарів, які не підлягають ремонту або заміні. (У цьому випадку ви несете відповідальність за зворотну поштову пересилку).

Після того, як відділ обслуговування клієнтів підтвердить, що ви можете надіслати нам товар, і надішле вам інформацію, необхідну для відправки або отримання, будь ласка, надішліть її нам:

  • Виперіть предмет одягу ASSOS
  • Визначте проблему (за допомогою клейкої етикетки або шпильки)
  • Упакуйте виріб належним чином