Умови та положення
Обслуговування клієнтів ASSOS.
Наступні Умови та положення застосовуються до всіх замовлень, розміщених на assos.com.ua
Ці Умови застосовуються до всіх замовлень, розміщених у компанії ASSOS of Switzerland GmbH (Via Bresce 1, 6854 San Pietro di Stabio, Switzerland, CHE-100.090.328), що торгує як інтернет-магазин ASSOS. Умови вступають в силу з моменту розміщення замовлення через Інтернет. Розміщуючи замовлення у нас, ви приймаєте Умови та положення, викладені нижче. Ці Умови не впливають на ваші законні права. Якщо у вас виникнуть запитання, будь ласка, зв’яжіться з нами. Усі посилання на “компанію”, “нас”, “наш” або “ми” стосуються ASSOS of Switzerland GmbH. Будь-яке посилання на “замовник”, “ви”, “клієнт” або “покупець” відноситься до особи або організації, яка розміщує замовлення.
2.1
Ваше замовлення є пропозицією укласти Договір купівлі-продажу. Коли ви надсилаєте нам замовлення, ми надсилаємо вам електронний лист, щоб підтвердити отримання вашого замовлення та пояснити всі відповідні деталі (Підтвердження замовлення). Підтвердження замовлення не є акцептом Договору купівлі-продажу. Воно лише підтверджує отримання вашого замовлення. Воно стає Договором купівлі-продажу тільки тоді, коли ми відправили замовлений товар і коли ви отримали повідомлення з нашого складу про те, що товар був відправлений.
Якщо в електронному листі з повідомленням про доставку відсутній товар з того ж замовлення, на який ви отримали підтвердження доставки, договір купівлі-продажу для цього товару не укладається.
Під час процесу купівлі покупець приймає наші Загальні умови продажу, викладені на цій сторінці.
2.2
Наша здатність виконувати замовлення залежить від того, наскільки правильно і вчасно ми отримуємо замовлення. Якщо будь-який замовлений товар недоступний, ми залишаємо за собою право розірвати Угоду. Ви будете негайно проінформовані, якщо замовлений вами товар не може бути доставлений. Якщо сума, що підлягає сплаті, вже сплачена, ми негайно повернемо її. Ми не несемо відповідальності за збитки, спричинені несвоєчасною доставкою, за винятком випадків підтвердженої недбалості з нашого боку.
Якщо один або кілька товарів у вашому замовленні не будуть доступні в потрібний термін, ми залишаємо за собою право запропонувати вам альтернативну доставку через одного з наших бізнес-партнерів у вашому регіоні на тих самих умовах. Ви матимете можливість прийняти таку альтернативну доставку.
2.3
Ми повідомимо вас, якщо товар, представлений на сайті, більше не доступний або якщо його ціна змінилася.
Всі ціни на сайті assos.com.ua вказані в наступних валютах:
- UAH (Українська гривня)
4.1 Доставка по Україні:
4.1.1 Доставка всіх замовлень по Україні здійснюється транспортними службами «Нова Пошта”, “Міст Експрес”, ”Укрпошта”, ”Джостін” та “Делівері”. Тарифи та терміни доставки на сайті вище зазначених компаній », наш менеджер обговорить із Вами питання доставки в індивідуальному режимі.
4.1.2 Відправка замовлень, оформлених та оплачених до 19:00 робочого дня, здійснюється цього ж робочого дня. Замовлення, оформлені та оплачені після 19:00, відправляються на наступний робочий день. Замовлення, оформлені під час вихідних чи святкових днів, обробляються першого ж робочого дня.
Надсилаються тільки оплачені замовлення (за винятком випадків, коли обрано оплату післяплатою).
4.2 Доставка у країни СНД:
4.2.1 Доставка по СНД здійснюється державною поштою. Кожній посилці надається індивідуальний номер для відстеження, який вам повідомить менеджер інтернет-магазину.
4.2.2 Відправлення замовлень до країн СНД здійснюється лише після оплати замовлення та за рахунок покупця.
Ви маєте право повернути товар належної якості або обміняти його на інший аналогічний, якщо дотримано наступних умов повернення товару (згідно із Законом України «Про захист прав споживача»):
5.1 Товар не використовувався, і зберігся у тому вигляді, яким його набували (товарний вигляд та упаковка);
5.2 Товар не входить до переліку товарів, що не підлягають обміну та поверненню;
5.3 Пройшло трохи більше 14 днів із моменту придбання товару;
5.4 Є в наявності касовий чи товарний чек.
Повернення та обмін товару здійснюється за рахунок клієнта
Зверніть увагу! Відповідно до Законодавства України існує низка товарів, які не підлягають поверненню чи обміну. З переліком даних товарів ви можете ознайомитись у додатку 172-94-п до ЗУ «Про захист прав споживачів»
Оплата для України:
6.1 Оплата на картку Приватбанку
Ви можете сплатити Ваше замовлення:
- у Приват24
- у будь-якому відділенні Приватбанку
- через iPay
- з картки будь-якого іншого банку (при цьому комісія може бути більшою)
Якщо ви бажаєте здійснити оплату вказаними вище варіантами, менеджер інтернет-магазину повідомить вам реквізити картки через SMS.
6.2 Оплата післяплатою
Ви можете сплатити Ваше замовлення післяплатою (при доставці транспортною службою “Нова Пошта”). Мінімальна сума замовлення для оплати післяплатою – 500 грн.
Оплата для країн СНД:
Нашим клієнтам із СНД ми пропонуємо такі способи оплати замовленого товару:
Грошові перекази:
- “Western Union”
- “MoneyGram”.
На ASSOS.COM.UA ви можете зробити попереднє замовлення на товари, очікувана дата відправлення яких – найближчі місяці. Ці товари можна придбати за допомогою всіх наших способів оплати. Повна вартість буде стягнута під час оформлення попереднього замовлення. Доставка може відбутися раніше або пізніше зазначеного терміну. Ассос не несе відповідальності за затримки, скасування або зміни попередньо замовлених товарів, зроблені під час виробництва.
Ви можете оформити замовлення, комбінуючи товари зі складу та попереднього замовлення. Наш відділ обслуговування клієнтів зв’яжеться з вами, щоб створити два окремих замовлення: одне з них включає товари, доступні на складі, а інше – товари, що перебувають у попередньому замовленні. Доступні товари будуть відправлені відповідно до нашої політики щодо термінів доставки.
Попередні замовлення можуть бути скасовані до відправлення і відшкодовані відповідно до способу оплати. Після доставки попередньо замовлені товари можуть бути повернуті відповідно до нашої Політики повернення, але відшкодування може бути здійснене лише за наявності коду купона на таку саму суму. Будь ласка, зв’яжіться з нашим відділом обслуговування клієнтів для отримання додаткової інформації.
Коди купонів не діють на попередньо замовлені товари.
Будь-які замовлені та доставлені товари залишаються власністю ASSOS of Switzerland GmbH до повної оплати всіх сум, що підлягають сплаті згідно з Угодою з клієнтом. У разі затримки платежу з будь-якої причини, ми нараховуватимемо 5 (п’ять) % відсотків до моменту отримання платежу в повному обсязі.
Важливо: незважаючи на всі запобіжні заходи, пакунки та/або їхній вміст іноді пошкоджуються під час транспортування. Якщо це сталося, будь ласка, дотримуйтесь наступної процедури: спочатку повідомте про пошкодження та зареєструйте їх у кур’єра одразу після отримання товару. Після цього ви повинні негайно повідомити нас про це. Якщо ви маєте намір повернути пошкоджений товар, будь ласка, повідомте нас заздалегідь через форму обслуговування клієнтів, електронною поштою, телефоном або факсом.
Пропонована продукція розміщена на інтернет-сайті максимально чітко. Ми намагалися зобразити кольори наших продуктів у реалістичній манері, однак ми не можемо гарантувати, що кольори, які ви бачите на вашому комп’ютері, відповідають кольорам реальних продуктів, через індивідуальну природу вашої екранної графіки або принтера.
ASSOS of Switzerland GmbH збирає та використовує дані клієнта виключно для аналізу, затвердження та виконання Договору, а також для догляду та управління відповідними відносинами з клієнтом, стягнення несплачених платежів та боротьби з шахрайством і зловживаннями. Дані, отримані ASSOS of Switzerland GmbH, можуть бути використані в маркетингових цілях (наприклад, інформаційні бюлетені), якщо клієнт не заперечує проти цього.
Ваші персональні дані можуть бути використані, як зазначено вище, лише ASSOS of Switzerland GmbH. Однак, щоб виконати ваше замовлення, ми будемо змушені передати ваші персональні дані іншим компаніям, наприклад, нашим кур’єрам, відповідальним за логістику, та нашим партнерам з фінансових послуг для здійснення операцій з кредитними картками. Зазначені дані можуть бути використані тими, хто їх отримав, виключно для цілей, пов’язаних з їхніми послугами. Ми не передаємо ваші персональні дані жодним іншим організаціям чи компаніям.
Додаткову інформацію про тип, обсяг, місцезнаходження та цілі збору, перетворення та використання персональних даних можна знайти в розділі “Політика конфіденційності”.
Клієнт повинен надати явну згоду на збір та використання своїх персональних даних.
Клієнт має право в будь-який час відкликати згоду на подальше використання даних, повідомивши про це дистриб’ютора.
У такому випадку ми обіцяємо негайно видалити персональні дані клієнта, за винятком випадків, коли замовлення перебуває в процесі обробки.
Ми будемо раді надати будь-яку інформацію, пов’язану з вашими зареєстрованими даними, в будь-який час.
Для отримання додаткової інформації, будь ласка, зв’яжіться з нами:
Email: [email protected]
12.1 Регулююче право та компетентна юрисдикція
Швейцарське законодавство регулює на виключній основі всі договірні умови між ASSOS of Switzerland GmbH та клієнтом. Комерційне право ООН не застосовується.
Для всіх суперечок, що випливають з ділових відносин між клієнтом і ASSOS of Switzerland GmbH, компетентною юрисдикцією є виключно штаб-квартира ASSOS Switzerland в Стабіо. Однак ми залишаємо за собою право викликати клієнта до будь-якого іншого компетентного суду.
12.2 Стаття про розірвання договору
У випадку, якщо якийсь пункт цих Умов продажу виявиться недійсним або стане таким у майбутньому, це не вплине на дійсність усіх інших Умов або Угод.
Зробіть подарунок від ASSOS за допомогою нашої цифрової подарункової картки. Після придбання картка буде надіслана електронною поштою обраному вами щасливчику з унікальним кодом, який можна активувати на сайті assos.com.
Умови використання подарункових карток
- Подарункові картки ASSOS можна використати для придбання товарів ASSOS лише онлайн на сайті assos.com.
- Кожну картку можна використовувати частинами, а залишок коштів буде зараховано на ваш рахунок ASSOS.
- Картки повинні бути використані протягом 12 місяців з моменту покупки і повинні бути використані в тій же валюті, в якій вони були придбані.
- Якщо вартість замовлення перевищує вартість подарункової картки, різницю необхідно сплатити кредитною/дебетовою карткою або за допомогою PayPal.
- Подарункові картки не підлягають поверненню, але їх можна комбінувати з іншими пропозиціями та іншими подарунковими картками.
- Промокоди не можуть бути використані для придбання подарункових карток.
Торгова марка “ASSOS” разом з усіма іншими торговими марками, знаками обслуговування, логотипами, фірмовими найменуваннями, торговими назвами, доменними іменами, зображеннями та фотографіями, які з’являються на цьому веб-сайті, наших товарах, нашій упаковці або іншим чином використовуються нами в процесі торгівлі, є нашою ексклюзивною власністю і, незалежно від того, зареєстровані вони чи ні, захищені законами про товарні знаки, авторські права та іншими законами про інтелектуальну власність у всьому світі або міжнародними угодами. Всі такі права інтелектуальної власності захищені.