Повернення та Відшкодування
Сподіваємося, ви залишилися задоволені своєю покупкою. Якщо з якоїсь причини продукт не відповідає вашим очікуванням, ви можете безкоштовно повернути його та отримати відшкодування протягом тридцяти (30) днів після отримання.
ДУЖЕ ВАЖЛИВО
Товари повинні бути повернуті в оригінальній упаковці, з оригінальними етикетками.
Ми радимо вам зберігати всю упаковку доти, доки ви не приймете остаточного рішення про покупку.
Товари, що повертаються, повинні бути новими і невикористаними/незношеними в оригінальній упаковці.
Ми залишаємо за собою право відмовити у поверненні та відшкодуванні коштів, якщо товар був у використанні або пошкоджений, або якщо оригінальна упаковка пошкоджена.
Процес відшкодування може зайняти 10-14 днів з моменту отримання вашого товару, залежно від способу оплати.
ЯК ПОВЕРНУТИ ОДИН АБО КІЛЬКА ТОВАРІВ:
1 – ЗАПИТ НА ПОВЕРНЕННЯ
ЯКЩО У ВАС Є ОСОБИСТИЙ КАБІНЕТ:
- Будь ласка, увійдіть до свого особистого кабінету та перейдіть до розділу ЗАМОВЛЕННЯ ТА ПОВЕРНЕННЯ
- Виберіть замовлення, яке містить товар, який ви хочете повернути
- Опинившись у замовленні, натисніть на кнопку ЗАПРОСИТИ ПОВЕРНЕННЯ
- Виберіть товар, кількість якого ви хочете повернути, і вкажіть причину у випадаючому меню
- Натисніть на кнопку ВІДПРАВИТИ ЗАПИТ НА ПОВЕРНЕННЯ
ЯКЩО У ВАС НЕМАЄ ОСОБИСТОГО КАБІНЕТУ АБО ВИ ОФОРМЛЮЄТЕ ЗАМОВЛЕННЯ ЯК ГІСТЬ:
Введіть номер вашого замовлення, адресу електронної пошти, з якої ви оформили замовлення, та ваше прізвище, щоб знайти інформацію про замовлення для гостей.
Зверніть увагу, що номер вашого замовлення можна знайти у верхній частині електронного листа з підтвердженням замовлення, який ви отримали.
Тепер ви знаходитесь в історії гостьових замовлень:
- Виберіть замовлення, яке містить товар, який ви хочете повернути
- Опинившись в замовленні, натисніть на кнопку ЗАПРОСИТИ ПОВЕРНЕННЯ
- У випадаючому меню виберіть товар, який ви хочете повернути, кількість і вкажіть причину
- Натисніть на кнопку ВІДПРАВИТИ ЗАПИТ НА ПОВЕРНЕННЯ
2 – ПІДГОТУВАТИ ТОВАР І КОРОБКУ
- Підготуйте КОРОБКУ з товарами, які ви хочете повернути. Ви можете використовувати ту саму коробку, яка була надіслана з оригінальними товарами.
- Роздрукуйте 4 копії попередньо заповненої ІНВЕНСАЦІЇ НА ПОВЕРНЕННЯ, яку ви отримали електронною поштою від нашого відділу обслуговування клієнтів:
1 примірник повинен бути вкладений в коробку,
1 примірник повинен бути прикріплений зовні коробки
2 примірник передається кур’єру.
Будь ласка, роздрукуйте та прикріпіть до скриньки зворотну адресу, вказану нижче:
вул. Миру, 7,
Софіївська Борщагівка,
Київська область
3 – ДОСТАВКА (безкоштовно для вас)
Після того, як ви будете готові (речі нові, невикористані/неношені, повернуті в оригінальній упаковці, з оригінальними етикетками, коробка закрита і правильно промаркована із зазначенням адреси повернення, а також роздрукована і поміщена всередину коробки накладна на повернення), ми організуємо самовивіз з вашої адреси за власний рахунок.
ДУЖЕ ВАЖЛИВО
Товари, що повертаються, повинні бути новими і невикористаними/незношеними в оригінальній упаковці. Ми залишаємо за собою право відмовити у поверненні та відшкодуванні коштів, якщо товари вважаються вживаними або пошкодженими, або якщо оригінальна упаковка пошкоджена.
У разі повернення вживаних або пошкоджених товарів з вас буде стягнута будь-яка додаткова вартість доставки. Ми залишаємо за собою право утримувати використані або пошкоджені товари та їхню вартість.
4 – ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ
Коли всі вищезазначені умови будуть виконані, ми відшкодуємо вам повну вартість повернених товарів. (Зверніть увагу, що ми не можемо повернути вам вартість доставки вашого замовлення).
Повернення коштів буде оброблено після того, як повернутий товар пройде нашу перевірку якості.
Зверніть увагу, що відшкодування може бути зараховано лише на ту саму кредитну картку (або рахунок PayPal), яка використовувалася для початкової покупки.
Процес відшкодування може зайняти 10-14 днів з моменту отримання вашого товару, залежно від кредитної картки, яка використовувалася для оплати.